Dag 10: Cape Cod continuous

25 juli 2017 - Brewster, Verenigde Staten

Vroeg opstaan en zoeken naar een camping. Al snel hadden we er een gevonden. Er zat namelijk ongeveer 2 kilometer van de camping een andere. Deze hadden nog genoeg plek. We mochten zelf een plekje uitzoeken, we kozen voor een wat hoger gelegen plek met ook wat bomen om een hangmat op te hangen. Daarna zijn we maar weer is boodschappen gaan doen.

Omdat er op elke campingplek ook een barbecue staat was het hoognodig om een keer te gaan barbecueën. Bij een lokale winkel konden we alle boodschappen kopen en ook het goede verse “dure” vlees voor de BBQ. We hebben daarna nog de omgeving verkent en zowel de grote plas opgezocht om het Amerikaanse strand te ontdekken.

Er stond die dag veel wind dus het was best een wilde zee. Het strand was erg mooi en natuurlijk op zijn Amerikaans erg veel waarschuwingsborden. En om ervoor te zorgen dat Bob nooit meer gaat zwemmen in de Atlantische oceaan. Een bord met waarschuwing voor witte haaien….  ‘S avonds hebben we op een hout vuurtje kunnen barbecueën en het vlees was wel erg lekker. Voor de laatste dag in Cape Cod hebben we een leuke activiteit gepland.