Dag 8: Starting the Campertour

23 juli 2017 - North Stonington, Verenigde Staten

De dag is dan eindelijk aangebroken dat we kunnen beginnen aan onze campertour. We zijn vroeg opgestaan om ons met het metronetwerk te verplaatsen naar New Jersey. Eenmaal aangekomen op de ophaalplek zagen we al een camper staan met rooftoptent. Met zo waar een leuk design. De dame van het verhuurbedrijf heeft alles netjes uitgelegd en ook wat extra spullen gegeven. Er zaten wel wat beschadigingen op de camper dus hebben deze gefotografeerd om verwarring bij het inleveren te voorkomen.

Na al onze kleren in de camper “gegooid” te hebben konden we gaan rijden. We moesten ongeveer 4 uur rijden naar de eerste overnachting. Helaas duurde het best een tijdje voor we de drukke steden uit waren. Toen we eenmaal lekker op de highway zaten begon het keihard te regenen. Gelijk een goede test voor de ruitenwissers. Na een tijdje kwam we aan op de camping. Een erg mooie camping, helaas blijven we er maar 1 nachtje. We al wat boodschappen gedaan dus konden snel gaan eten. De camper had alles wat we nodig hadden. Helaas was de camper al wel wat ouder en waren en veel gebruikerssporen. Dit hadden we met het ophalen nog niet gezien.

‘S avonds hebben we nog een kampvuur gemaakt met behulp van wat aanmaakhout van een vriendelijke buurman. Daarna hebben we de tent op het dak en slaapbank in de bus klaar gezet voor de nacht. Nog best even een werkje om alles om te bouwen. We hebben wel erg goed geslapen allemaal.