Dag 9: Driving to Cape Cod

24 juli 2017 - Brewster, Verenigde Staten

Omdat het niet zo heel ver meer was naar Cape Cod had Bob het idee om naar een campingwinkel te gaan. In Amerika hebben ze namelijk een keten genaamd REI waar ze ontzettend veel camping gear verkopen. Het weerbericht voor deze dag was ontzettend slecht. Het zou eigenlijk de hele dag regenen. Dit begon al vlak voordat we klaar waren om te gaan. Gelukkig is de camper erg groot dus konden we alles er zo ingooien en wegrijden. We hebben erg lang rondgelopen in de winkel en eigenlijk alle drie ook wat gekocht. Bob natuurlijk een technisch hoogstaande brander, Pim een mes waarmee hij gelijk zijn halve duim eraf hakte…… Joke kocht een tekentang die hopelijk niet nodig is.

Omdat het zulk slecht weer was hebben we geluncht in de camper. Ruimte genoeg aan tafel dus dit was geen enkel probleem. Daarna zijn we verder gegaan naar Cape Cod. Een mooie route en een erg mooi gebied. De camping had helaas maar plek voor 1 nacht dus moesten de volgende dag naar een andere camping zoeken. Er stond voor die dag pasta op het menu. Helaas waren we de groente vergeten dus het was een pasta zonder aankleding. Of op Bob zijn manier, een “zwerversmaaltje”
Na allemaal gedoucht te hebben zijn we snel gaan slapen om de volgende dag naar een andere camping te gaan zoeken.