Dag 3: Summit Point, swimming and pizza party

18 juli 2017 - Summit Point, Verenigde Staten

Zoals elke dag zijn we begonnen met een stevig ontbijt. Het zou deze dag erg warm worden dus had Bonnie het perfecte idee om naar het zwembad van de buren te gaan. In de buurt is er een racetrack genaamd: Summit Point. Pim vond het leuk om daar een kijkje te nemen dus zijn we met onze zwemspullen achterin de auto naar Summit Point gegaan. We konden helaas niet alles van de racetrack bekijken omdat er trainingen gegeven werden voor FBI agenten. Gelukkig mochten we wel op de tribune staan aan het begin van de track. Lang zijn we niet gebleven omdat het boven de 35 graden was en je op de tribune vol in de zon stond. We hebben wel wat gave achtervolgingen en drift-sessies kunnen zien.

Omdat we allemaal een beetje oververhit begonnen te raken zijn we daarna snel naar het zwembad gegaan. Het zwembad was niet zo groot maar wel voldoende om een goede duik te nemen. In het water zat weinig chloor en meer zout, dit was erg fijn om in te zwemmen. Er was ook een tikkie bar en voldoende ‘speelgoed’ om mee in het water te gaan. Nadat we allemaal afgekoeld waren hebben we een douche genomen en zijn we weer naar het huis van Bob en Bonnie gegaan. Daar begonnen we met het voorbereiden van de inmiddels bekende “Pizza Party”. Bonnie had hun pizza clubje uitgenodigd om bij hun authentieke pizzaoven pizza’s te bakken. Iedereen neemt dan wat ingrediënten mee om de pizza mee te beleggen. Bob en Pim wilden graag buiten slapen in hun hangmatten. Dit treft enige voorbereiding maar al snel hadden ze een mooie plek achterin het landgoed van Bob en Bonnie.

Rond een uur of 7 kwamen de vrienden langs voor pizza. Iedereen was erg geïnteresseerd in de hangmatten. Daarna zijn we begonnen met het maken van pizza’s, iedereen met zijn eigen creatie. Het was erg leuk om op de echte Italiaanse manier pizza’s te bakken. Bob is het zelfs gelukt om een Bob Style Calzone te maken. We hebben allemaal een aantal pizza’s kunnen maken en daarna was het tijd voor de afwas. Daarna zijn we allemaal ons bed ingekropen en Bob en Pim in hun eigen hangmathotel gestapt. De volgende ochtend werden ze gewekt door een mooie skyline van de zon en de prachtige natuur.